Logo Logo
Výzvy marketingu v současné krizi - Dr. Mgr. Jiří Boháček,
Výzvy marketingu v současné krizi - Dr. Mgr. Jiří Boháček,
Krátky popis Diskontní produkt Výzvy marketingu v současné krizi - Dr. Mgr. Jiří Boháček, od výrobce Adart spol. s r.o. u nás najdete téměř zadarmo od 190 Kč.
Obvyklá cena
  • 190
Výrobce/Značka
Adart spol. s r.o.
EAN 978-80-904-6457-5
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize. Na 165 stranách se dozvíte např. :Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonuJak na marketing na sociálních sítíJaké jsou strategie nízkonákladového marketinguJak úspěšně využít QR kódyJaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinamiJak využít sociální sítěJaká jsou specifika marketingu sportovních akcíZnalosti si doplní především:PodnikateléManažeři firemPracovníci prodejních a marketingových odděleníPracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agenturStudenti marketingových a ekonomických směrůPřípadně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.
Další produkty od výrobce Adart spol. s r.o.
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy