Logo Logo
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Krátky popis Zlevněný produkt Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák od výrobce VeRBuM u nás najdete ve slevě od 359 Kč.
Obvyklá cena
  • 359
Výrobce/Značka
Verbum
EAN 9788087500941
Hodnocení
(Celkem 29 hodnocení )
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Žánr Odborná
Vazba vázaná
Autor Pavel Horňák
Rok vydání 2018
Jazyk slovensky
Nakladatelství VeRBuM
Počet stran 400
Vydavatel VeRBuM
Další produkty od výrobce Verbum
Další produkty v kategorii Knihy