Logo Logo
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Jan Závodný Pospíšil
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Jan Závodný Pospíšil
Krátky popis Exkluzívní produkt Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality - Jan Závodný Pospíšil od výrobce VeRBuM u nás najdete téměř zadarmo od 69 Kč.
Obvyklá cena
  • 69
Výrobce/Značka
Verbum
EAN 978-80-875-0033-0
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.
Další produkty od výrobce Verbum
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy