Logo Logo
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta od výrobce RADIX s.r.o. u nás najdete v akcii od 373 Kč.
Obvyklá cena
  • 373
  • 449 Kč
  • 17 %
Výrobce/Značka
RADIX s.r.o.
EAN 9788087573075
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Další produkty od výrobce RADIX s.r.o.
Další produkty v kategorii Knihy