Logo Logo
Obchodní války a pozice České republiky - Stanislava Janáčková
Obchodní války a pozice České republiky - Stanislava Janáčková
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Obchodní války a pozice České republiky - Stanislava Janáčková od výrobce Institut Václava Klause, o.p.s. u nás najdete po slevě od 120 Kč.
Obvyklá cena
  • 120
  • 122 Kč
  • 2 %
Výrobce/Značka
Institut Václava Klause, o.p.s.
EAN 9788075420572
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
"Pojem "obchodní války" plní v poslední době stránky tisku jakožto nová hrozba pro světový obchod, spojovaná zejména s nástupem americké administrativy v čele s prezidentem Trumpem. Zapomíná se přitom, že "volný světový obchod" je bohužel jen chiméra, o které mnozí rádi mluví, ale nikdo ji neprovozuje v praxi. Je to bohulibá představa, která v novodobé společnosti nebyla nikdy naplněna. Je to teoretická cesta k všeobecné prosperitě, na které bohužel číhají mnohá úskalí. " Píše a zároveň vysvětluje, proč tomu tak je, ve své nové knize ekonomka Stanislava Janáčková. V publikaci, která je rozdělená do pěti kapitol, autorka realisticky a bez zbytečných ideologických klišé popisuje teorii a praxi světového obchodu, analyzuje obchodní vztah USA a Číny i fenomén evropského zaostávání v unifikační pasti a na datech dokládá, kdo jsou vítězové a poražení současné podoby světového obchodu. A co z toho plyne pro nás? Jak si na tom v multipolárním obchodním světě stojí Česká republika a jakým čelí hrozbám? K odpovědím na tyto otázky autorka dospívá v závěru knihy.
Další produkty od výrobce Institut Václava Klause, o.p.s.
Další produkty v kategorii Knihy