Logo Logo
Myšlení, rychlé a pomalé - Daniel Kahneman
Myšlení, rychlé a pomalé - Daniel Kahneman
Krátky popis Neodolatelný produkt Myšlení, rychlé a pomalé - Daniel Kahneman od výrobce Jan Melvil Publishing u nás najdete nejlevněji od 379 Kč.
Obvyklá cena
  • 379
Výrobce/Značka
Jan Melvil publishing
EAN 978-80-87270-42-4
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
„Je to přelomová kniha v oboru sociálního myšlení, patří do stejné ligy jako Bohatství národů Adama Smithe nebo Výklad snů Sigmunda Freuda. “ – NASSIM NICHOLAS TALEB, autor knihy Černá labuťDANIEL KAHNEMAN, nositel Nobelovy ceny za ekonomii, patří k nejvýznamnějším současným psychologům. Jeho myšlenky měly zásadní a široce uznávaný vliv na ekonomii, lékařství nebo politiku, ale až nyní shrnul desítky let svých výzkumů do jediné knihy. Ve svém díle nás Kahneman zavádí na průkopnickou cestu po naší mysli a vysvětluje dva systémy, které určují způsob, jak uvažujeme a jak se rozhodujeme. Systém 1 je rychlý, intuitivní a emocionální. Systém 2 je pomalejší, rozvážnější a logičtější. Kahneman odhaluje mimořádné schopnosti, ale také chyby a zkreslení rychlého myšlení a popisuje například:• všudypřítomný vliv intuitivních dojmů na naše myšlenky a volby,• roli optimismu při zakládání nových podniků,• význam správně formulovaných rizik v práci i doma,• obtížnost předvídání toho, co nás učiní šťastnými v budoucnu,• iluzi znalectví. Každý z těchto jevů lze pochopit, pouze když víte, jak tyto dva systémy ve své vzájemné spolupráci utvářejí naše úsudky a rozhodnutí. Autor čtenáře zapojuje do živého rozhovoru o tom, jak přemýšlíme, a přitom nám odhaluje, kdy můžeme a kdy nemůžeme věřit své intuici a jak lze čerpat z přínosů pomalého myšlení. Nabízí praktické a poučné poznatky o tom, jak vznikají naše rozhodnutí v pracovním i osobním životě – a jak se můžeme pomocí různých metod ochránit před mentálními pastmi, které nás často dostávají do potíží. „Převratná intelektuální událost. Kahnemanova a Tverského práce je zlomovým milník em ve způsobu, jakým jako lidé nahlížíme sami sebe. “– The New York Times.
Další produkty od výrobce Jan Melvil publishing
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy