Logo Logo
Mezinárodní marketing - Autor Neuveden
Mezinárodní marketing - Autor Neuveden
Krátky popis Neodolatelný produkt Mezinárodní marketing - Autor Neuveden od výrobce Nakladatelství C.H.Beck u nás najdete levně od 386 Kč.
Obvyklá cena
  • 386
  • 390 Kč
  • 1 %
Výrobce/Značka
Nakladatelství C.H.Beck
EAN 9788074004414
Hodnocení
(Celkem 24 hodnocení )
Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
Další produkty od výrobce Nakladatelství C.H.Beck
Další produkty v kategorii Knihy