Logo Logo
Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Jan Jirák, Martin Charvát
Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Jan Jirák, Martin Charvát
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Jan Jirák, Martin Charvát od výrobce Togga univerzita Praha u nás najdete zlevněný od 184 Kč.
Obvyklá cena
  • 184
  • 207 Kč
  • 11 %
Výrobce/Značka
Togga univerzita Praha
EAN 9788074761799
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty.
Žánr naučná
Vazba brožovaná
Autor Martin Charvát
Rok vydání 2020
Jazyk česky
Nakladatelství Metropolitní univerzita Praha
Počet stran 180
Vydavatel Togga;Metropolitní univerzita Praha
Další produkty od výrobce Togga univerzita Praha
Další produkty v kategorii Knihy