Logo Logo
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Krátky popis Diskontní produkt Marketingový výzkum - Radek Tahal od výrobce GRADA Publishing, a.s. u nás najdete levně od 411 Kč.
Obvyklá cena
  • 411
  • 489 Kč
  • 16 %
Výrobce/Značka
GRADA Publishing, a.s.
EAN 9788027135356
Hodnocení
(Celkem 25 hodnocení )
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Další produkty od výrobce GRADA Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Knihy