Logo Logo
Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha
Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha
Krátky popis Exkluzívní produkt Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru e-kniha od výrobce Karolinum u nás najdete výhodně od 110 Kč.
Obvyklá cena
  • 110
Výrobce/Značka
Karolinum
EAN 9788024631240
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání, a obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel.
Žánr Naučná
Rok vydání 2016
Jazyk česky
Nakladatelství Karolinum
Počet stran 120
Editor Jan Halada
Vydavatel Karolinum
Varianty produktu
Další produkty od výrobce Karolinum
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy