Logo Logo
Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Hodnota a e-business - Alena Klapalová
Krátky popis Zlevněný produkt Hodnota a e-business - Alena Klapalová od výrobce Masarykova univerzita u nás najdete po slevě od 169 Kč.
Obvyklá cena
  • 169
Výrobce/Značka
Masarykova univerzita
EAN 978-80-210-5506-3
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Další produkty od výrobce Masarykova univerzita
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy