Logo Logo
Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová
Krátky popis Diskontní produkt Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová od výrobce Masarykova univerzita u nás najdete po slevě od 212 Kč.
Obvyklá cena
  • 212
Výrobce/Značka
Masarykova univerzita
EAN 978-80-210-5985-6
Hodnocení
(Celkem 26 hodnocení )
CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.
Další produkty od výrobce Masarykova univerzita
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy