Logo Logo
Chystáte se udělat strašnou chybu! - Olivier Sibony
Chystáte se udělat strašnou chybu! - Olivier Sibony
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Chystáte se udělat strašnou chybu! - Olivier Sibony od výrobce Jan Melvil Publishing u nás najdete výhodně od 269 Kč.
Obvyklá cena
  • 269
Výrobce/Značka
Jan Melvil publishing
EAN 978-80-755-5115-3
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
„Mistrovský úvod do umění manažerského rozhodování. A navíc je to překvapivě zábavné čtení. “– Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knihy Myšlení, rychlé a pomalé  O knizeSeznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích. Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne! Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu. Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízílídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování. V knize se mimo jiné dozvíte:- Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy. - Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají. - V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“. - Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze. - Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici. O autoroviOlivier Sibony (* 1967) je univerzitní profesor, spisovatel a poradce specializující se na kvalitu strategického myšlení a rozhodovací procesy. Pětadvacet let působil jako konzultant McKinsey & Company v Paříži a New Yorku, na mezinárodní škole HEC učí firemní strategii, komunikaci a rozhodování problémů. Mimo jiné je také docentem Saïd Business School na Oxfordské univerzitě.
Další produkty od výrobce Jan Melvil publishing
Další produkty v kategorii E-book elektronické knihy